Ja tätä elämän ihanuutta..tai ei niin ihania tosiasioita. Oon aika vakuuttunut siitä että kaikkia ihmisiä ei todellakaan oo luotu elämään parisuhteessa...tai kaikkia ihmisiä ei vaan yksinkertaisesti oo luotu löytämään sitä oikeaa.Ja mä kuulun tähän typerään porukkaan kelle ei mitä ilmeisimmin oo tarkotettu oikeaa,normaalia, ihanaa ja onnellista parisuhdetta, tai suhdetta ylipäänsä.
Mulla kun sattuu oleen huono tapa ihastua,tai niin kai me kaikki tehdään enemmän tai vähemmän. No sit kun mä uskallan vähänkin antaa ittelleni luvan ihastua niin eihän siitä mitään tuu,reisille siis menee koko homma.
Näin on nyt käyny joka kerta kun oon vahingossa päästänyt itteni ihastuun. No muistuhan taas mieleeni että niin ei saa päästää käymään.
Täytyy taas ottaa itseä niskasta kiinni ja keskittyä olennaiseen, itseeni, lapsiini ja tuleviin opiskeluihin jotka jatkuu syksyllä. Tällä kaavalla kun menee niin ei satuta itseään turhaan...